W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

» Doradztwo

Doradztwo


Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji, żeby pomóc wybrać odpowiedni sprzęt magazynowy, sprzet dostosowany do Państwa potrzeb. Pytania można wysyłać pod adres email info@deltalift.pl lub dzwoniąc pod numer (+48) 517 578 579.
W obu przypadkach można uzyskać szybką, dobrą i profesjonalną pomóc. Mamy świadomość, że to bardzo ważne, że wyposażenie nie jest tylko tanie, ale również w pełni funkcjonalne, działające dokładnie wedle Państwa potrzeb. Nasi pracownicy pomogą znaleźć rozwiązanie, które będzie najbardziej odpowiadać Państwa wymaganiom. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sprzętu magazynowego w ogóle lub w razie pytań dotyczących wózków paletowych, wózków podnośnikowych masztowych, wózków wysokościowych, stołów podnośnych ruchomych i stacjonarnych, wózków taczkowych innych urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w magazynu zapraszamy do kontaktu!



Najczęściej zazdawane pytania (FAQ):


1) Kiedy towar zostanie dostarczony?

OdpowiedźTowar wysyłany jest natychmiast po złożeniu zamówienia (dotyczy przesyłek za pobraniem). Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o wysłaniu towaru. Powiadomienie przesłane jest pod adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Przy zapłacie faktury pro-forma towar jest wysyłany natychmiast po otrzymaniu opłaty. Towary dostarczone są na adres podany w zamówieniu jako adres dostawy następny dzień roboczy po odbiorze towaru u sprzedającego. Kierowca/kurier zwykle powiadomi Klienta telefonicznie.


2) Kiedy i jak szybko są produkty dystrybuowane?

Odpowiedź: Dystrybucja towaru zapewniona jest każdy dzień. Kurier przyjeżdża do magazynu sprzedawcy każdego dnia koło godz. 15,00, by odebrać zamówiony towar, który musi być dostarczony następnego dnia do kupującego. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego (http://www.deltalift.pl) można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienie zostanie realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym.

 

3) Jak długa jest gwarancja na urządzenia?

Odpowiedź: Gwarancja (okres gwarancyjny) na wszystkie przez nas sprzedane produkty wynosi 2 lata (24 miesiące). 
Poza tym za dodatkową opłatą można przedłużyć okres gwarancji o 12 miesięcy to jest do 36 miesięcy. Opłata za przedłużenie gwarancji obliczana jest z ceny towaru i wynosi 10 % przy zakupie sprzętu magazynowego z napędem ręcznym (mechanicznym) i 15% przy zakupie sprzętu magazynowgo z napędem elektrycznym. Jeżeli będą Państwo chcieli przedłużyć gwarancję, prosimy o informację w trakcie składania zamówienia. Cena zostanie natychmiast podwyższona i przedłużenie gwarancji będzie stwierdzone na karcie gwarancyjnej/ na dokumencie dostawy.

 

4) Czy mogę mieć pewność, że Państwa produkty najlepszej jakości?

Odpowiedź: Każdy przez nas sprzedany produkt przed wysłaniem jest dokładnie sprawdzamy i starannie testowany. W trakcie testowania sprawdzamy maksymalne obciążenie oraz wszystkie parametry produktu. Wiemy, że konieczne jest w pełni funkcjonalne urządzenie. Oczywiście bardzo ważna jest także ochrona zdrowia i życia ludzkiego w ogóle, na której zależy nam przede wszystkim. Mogą więc mieć Państwo 100% pewności, że zamówione urządzenie będzie przed doręczeniem przetestowane i w pełni funkcjonujące.

 

5) Czy można kupować na fakturę? Co trzeba zrobić?

Odpowiedź: Możliwość zakupu na fakturę istnieje dla przedsiębiorstw, które sprawdzono przez kontrolę finansową. To bardzo szybki proces, kiedy sprawdzamy czy firma jest wiarygodna finansowo (czy jest w stanie płacić swoje zobowiązania) przez specjalne oprogramowanie bankowe. Chodzi tylko o sprawdzenie zdolności Klienta do rozliczenia jego obowiązków finansowych. Sprawdzenie zajmuje koło 5 minut i można go dokonać przez telefon. Rejestracja lub przesyłanie jakichkolwiek dokumentów nie jest konieczne. Sprawdzenie jest zupełnie darmowe.


6) Jaki będzie koszt dostawy i jak go można obliczyć?

Odpowiedź: Ceny wysyłek zamówionego towaru opłacane są ryczałtem, który jest ważny dla całej Polski. Koszt dostawy ustalony jest na podstawie wagi towaru i widoczny jest w koszyku podczas składania zamówienia. Już od razu Państwo wiedzą, ile wynosi koszt wysyłki. Cena dostawy oraz ceny towaru zawsze są wyświetlane najpierw bez VAT. Koszty dostawy są bardzo niskie, dlatego ufamy, że będą dla Państwa interesujące!


7) Jakie są ceny wysyłek za pobraniem?

Odpowiedź: Cena wysyłki za pobraniem wynosi 16,99 zł bez VAT. Opłata za pobranie gotówki przy odbiorze to opłata samodziełna, wyświetlana w koszyku podczas składania zamówiena. Suma całkowita zawiera oczywiście wszystkie opłaty w tym pobranie. Zapłata następuje bezpośrednio u kierowcy-kuriera przy odebraniu wysyłki - gotówką. Następnie, pobrana kwota zostanie przekazana przez firmę transportową na rachunek sprzedawcy, ale to już zupełnie bez partycypacji kupującego. Obowiązek odbiorcy kończy się w momencie zapłaty kierowcy. Wraz z dokonaniem zapłaty spełnione są wszystkie zobowiązania finansowe kupującego wobec sprzedawcy.

 

8) Czy mogę wypróbować produkty zanim zdecyduję się na zakup?

Odpowiedź: Tak, oferujemy tę usługę jako jedna z niewielu firm na rynku. Nazywa się program DEMO (darmowa próbka). To na rynku unikalna usługa, która daje Klientom możliwość bezpłatnego wypróbowania wybranego produktu zanim zdecydują się na zakup. Jeżeli Klient będzie zadowolony, może od razu produkt zachować i zapłacić wystawioną fakturę (w ramach programu DEMO wypożyczamy zawsze nowe produkty). Jeżeli Klient nie chce towaru, oddaje go z powrotem sprzedawcy zupełnie bez opłaty. Jesteśmy jednak pewni jakości naszych produktów i wiemy z doświadczenia, że ​​większość Klientów pod koniec okresu próbnego DEMO produkt pozostawia. Więcej informacji znadjdą Państwo w sekcji DEMO.

NzZkY